reklama

Policajný marketing namiesto prevencie kriminality...

Polícia Slovenskej republiky včera večer zverejnila na svojej Facebookovej stránke ďalší z mnohých propagačných článkov. Väčšinou ich dokážem ignorovať, tento sa ma však z osobných dôvodov  dotkol.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Po dlhej dobe som nedávno išiel večer po Obchodnej ulici a bolo to ako Sodoma Gomora. Všade sklo z fliaš a pohárov, močiaci a zvracajúci ľudia, v lepšom prípade pri tom aspoň stále dokázali stáť na nohách. Menšie konflikty a šarvátky všade vôkol. Vek niektorých nemohol prevyšovať 16 rokov. A do toho prešla okolo policajná hliadka, ktorá mala o situáciu asi taký záujem, ako Číňan o slovenskú literatúru. Teší ma, že polícia mala odvahu poskytnúť prvú pomoc a že vypátrala páchateľa skutku. ktorý sa stal v pondelok. Bol by som však radšej, keby som nemusel, so smútkom v duši, prispievať do zbierky na prevoz tela môjho kolegu na Filipíny. Bol by som radšej, keby som nemusel počúvať ľudí zo zahraničia v mojom okolí, pracujúcich v medzinárodnej firme na Slovensku a platiacich tu dane, ako sa boja chodiť večer po meste. Keď bude polícia venovať viac času práci, za ktorú jej z tých daní platíme a menej marketingu na Facebooku, možno budem mat opäť dôveru v políciu. Zatiaľ však môžem povedať, že jediné hrdinstvo v celom príbehu predviedol môj kolega ktorý suploval prácu polície. Kde bola polícia, keď sa on zastal žien na ulici, kde som sa cítil zle aj ja sám? Jemu a jeho rodine však odpoveď na tuto otázku už nepomôže.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Je polícia len represívna zložka? Alebo od nej očakávame to, aby sme podobne články na jej FB stránke nemuseli vidieť? Teda – prevenciu...?

R.I.P. Henry

Tomáš Makatúra

Tomáš Makatúra

Bloger 
  • Počet článkov:  95
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Môj blog je miesto, kde zdieľam moje myšlienky so svetom. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu